جهان آلومینیوم

تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم

ورق-آلومینیوم-1-میلی-متر

ورق آلومینیوم 1 میلی متر

ورق های آلومینیومی نواعی ورق فلزی هستند که در کارخانه ها به وسیله نورد گرم در ضخامت های 2 تا 6 میلی متر تولید میشوند.این ورق ها به دلیل انعطاف زیاد و قابلیت خم شدن و سبک بودن دارای محبوبیت زیادی است.

در قرن 20 میلادی برای جایگزینی قلع یک سری از ورق هی آلومینیومی را با ضخامت کمتر و در اندازه 1 میلی متر تولید کردید که به آنها ورق آلومینیومی 1 میلی متر گفته میشود. این ورق ها در سراسر جهان به دو صورت شیت و رولی موجود است و با قیمت روز ورق آلومینیوم در خدمت مشتریان قرار می گیرد.

در ادامه ما شما را با ورق آلومینیوم 1میلی متر و ورق آلومینیوم دریایی 5083 آشنا خواهیم کرد.

۰۲۱۳۳۹۴۸۵۴۲ – ۰۲۱۶۶۳۹۱۲۰۱

ورق آلومینیومی یک میلی متر

 ورق آلومینیوم 1 میلی متر به عنوان فلز سبک معروف بوده و یکی از پرکاربرد ترین ورق‌ ها در دنیای امروز می‌باشد. وزن سبک این نوع ورق، آن را به یک محصول پرطرفدار بین مصرف‌ کننده های مقاطع فولادی تبدیل کرده است.

ورق آلومینیوم 1 ابعاد 1.25*2.5اراک در حالت شیت با وزن حدودی 8.5 کیلوگرم بوده که یکی از انواع ورق‌های پرکاربرد و پرطرفدار در بازار آهن آلات نیز می‌باشد.

آلومینیوم هدایت الکتریکی و گرمایی مناسبی دارد و منعکس کننده ی خوبی برای نور و گرما می باشد و در بعضی شرایط کاربردی مقاومت به خوردگی بالایی دارد و فلزی غیر سمی هست.

 

ورق-آلومینیومی-یک-میلی-متر

 

کاربرد ورق آلومینیوم 1 میلی متر

  • صنایع نظامی
  • صنعت بسته بندی
  • ساخت خودرو
  • صنعت دارو سازی
  • ریل های راه آهن
  • درب یا قوطی نوشابه
  • ساخت کشتی های بزرگ
  • وسایل خانه
  • مخازن نگهداری سوخت
  • جوزه ساختمانی و عمرانی

ویژگی های ورق آلومینیوم 1 میلی متر

  • وزن سبک
  • ماندگاری بالا
  • مقاومت در برار خوردگی
  • قوی بودن و استحکام
  • رسانای خوب برق و گرما
  • شکل پذیر

ورق آلومینیوم نازک

ورقی با ضخامت‌ ۰.۲ میلی‌متر الی ۰.۰۵ میلی‌متر از جنس فلز پرکاربرد آلومینیوم می‌باشد. ورق‌های نازک الومینیومی به عنوان عایق حرارتی و حتی بازتابنده نور در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال از این ورق‌ها در بسته بندی موادغذایی  و دارویی جهت محافظ از نواد در برابر فاسدشدن و یا خرابی استفاده می‌شود. فویل‌های آلومینیومی کاربردهای وسیعی در زندگی روزمره به خصوص در آشپزخانه‌ها ایفا می‌کنند. یکی از موارد پرکاربرد استفاده از فویل‌های آلومینیومی به عنوان روکش محافظ بر روی صفحه اجاق گاز آشپزخانه جهت جلوگیری از کثیف شدن و آسیب دیدن می‌باشد.

 

ورق-آلومینیوم-نازک

 

انواع ورق آلومینیوم نازک

ورق آلومینیوم خالص 1050و1100 0.02-0.2mm مصارف الکتریکی، ظروف یکبار مصرف، فویل آلومینیوم
ورق آلومینیوم آلیاژی 3003و5005و5052 0.2-6mm مصارف ساختمانی، قوطی سازی، صنعت حمل و نقل
ورق آلومینیوم رنگی 1050و110و3003 0.2-1.5mm نمای ساختمان، سقف کاذب، تابلوهای تبلیغاتی
ورق آلومینیوم آجدار 1050و110و3003 0.5-3mm کفپوش، پله ها، سطوح لغزنده
ورق آلومینیوم آنودایز شده 1050و110و3003 0.2-2mm نمای ساختمان، قطعات دکوراتیو، تجهیزات صنعتی

انواع-ورق-آلومینیوم-نازک

ورق آلومینیوم دریایی 5083

آلومینیوم یکی از آلیاژ های پر کاربرد در صنعت فولاد است که در صنایع مختلف دارای اهمیت های فراوانی است و میزان استفاده از آن به طور قابل توجهی بالا است.یکی از کاربردهای آلومینیوم برای ساخت ورق های آلومینیوم 5083 که به علت کاربردهای فراوانی ک دارد و همچنین ویژگی های منحصر به قرد آن دارای مشتری های زیادی است.لط اسن ورق ها در دریا و محیط اطراف آن استفاده میکنند. این ورق به خاطر خواص فوق العاده اش در شرایط کاری سخت شناخته شده است. این ورق مقاومت خوبی در برابر خوردگی در آب و محیط های شیمیایی دارد. همچنین از استحکام بالایی پس از جوشکاری برخوردار است و این ورق بیشترین استحکام در بین آلیاژ های عملیات حرارتی ناپذیر را دارد.

ورق آلومینیومی با آلیاژ 5083 معمولا برای صنایع دریایی مصرف میگردد ولی در کاربردهایی مانند ساخت قطعات صنعتی، قطعات خودرو وبرخی از قطعات ساختمانی هم استفاده می شود. این آلیاژ دارای خواص ماکنیکی، مقاومت به خوردگی و سبکی مناسب است. همچنین این ورق به صورت وارداتی از چین با ابعاد استاندارد 1.25 در 2.50 وارد ایران میشود.

قیمت ورق آلومینیوم 1 میلیمتری

با توجه به نوع کاربردی که این محصول می تواند داشته باشد و همچنین شرکت سازنده این محصول و مشخصات ورق آلومینیوم 1 میلیمتری این محصول ممکن است دارای قیمت های متفاوتی باشد و در بازار های مختلف با قیمت های مختلفی ارائه شود. قیمت ورق آلومینیوم1 میلی متری در صورتی که آلیاژ هایی با کاربرد فراوان و کیفیت عالی در آن استفاده شده باشد ممکن است بیشتر باشد.

در این مطلب ما شما را با ویژگی و کاربرد های ورق آلومینیوم یک میلی متری و قیمت و کاربرد و انواع ورق های آلومینیومی آشنا کردیم و گفتیم که در چه صنایعی کاربرد دارند. در صورت داشتن اطلاعات بیشتر آنها را با ما به اشتراک بزارید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاهده لیست قیمت‌ها

اطلاعات تماس شعبه بازار تهران

اطلاعات تماس شعبه غرب تهران