جهان آلومینیوم

تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم

لوله-آلومینیوم-قطر-20

لوله آلومینیوم قطر 20

آلومینیوم یکی از پر مصرف ترین فلزات جهان می باشد. لوله آلومینیوم یکی از محصولات آلومینیومی است، که دارای استحکام بالا و وزن سبکی می باشد. این لوله ها دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام کاربرد های متنوعی دارند. یکی از پر فروش ترین و کاربردی ترین لوله های آلومینیومی، لوله آلومینیوم قطر 20 می باشد. معمولا از این لوله ها در صنعت خودروسازی، اسکلت سازی و صنایع غذایی استفاده می کنند. مجموعه جهان آلومینیوم تولید کننده لوله آلومینیومی قطر 20 در ایران می باشد. این مجموعه انواع محصولات آلومینیومی را تولید و عرضه می کند. مشتریان و خریداران لوله ها و قطعات آلومینیومی می توانند از طریق سایت مجموعه و یا شماره تماس جهان آلومینیوم قیمت روز ورق آلومینیوم را استعلام گرفته و خریداری نمایند.

۰۲۱۳۳۹۴۸۵۴۲ – ۰۲۱۶۶۳۹۱۲۰۱

فهرست مطالب

  • لوله آلومینیومی قطر 20 چیست؟
  • ویژگی های لوله آلومینیومی
  • کاربرد لوله آلومینیوم در صنایع
  • قیمت لوله آلومینیوم
  • تولید کننده قطعات آلومینیومی
  • کلام پایانی

لوله آلومینیومی قطر 20 چیست؟

لوله آلومینیومی قطر 20 یکی از انواع لوله های آلومینیومی است که از آلومینیوم اکسترودی تولید می شود. اگر برای سازه و پروژه خود نیازمند یک لوله ضد زنگ و با مقاومت بالا هستید؛ بهترین گزینه برای شما لوله آلومینیومی قطر 20 می باشد. این نمونه تغییر رنگ نخواهد داد و در مرور زمان کدر نمی شود؛ همچنین در اثر دما و فشار شکل اصلی خود را از دست نمی دهد. نکته مثبت استفاده از این محصول آلومینیومی این است که پس از پایان دوره کاربری می توان آن را بازیافت کرد. این لوله ها دارای مقاومت و استحکام خوبی می باشند و با افزایش ضخامت میزان مقاومت آن نیز افزایش می یابد.

 

لوله-آلومینیومی-قطر-20-چیست؟

 

ویژگی های لوله آلومینیومی 20

همانطور که گفته شد این محصول دارای محبوبیت بسیاری است و جز پر فروش ترین لوله های آلومینیومی می باشد. این محبوبیت به دلیل وجود ویژگی های بسیار در این محصول است. از مهم ترین مزیت ها و ویژگی های این محصول می توان به وزن سبک آن اشاره کرد. این لوله ها با توجه به اینکه وزن سبکی دارند، مقاومتشان بالا است و عمر مفید و طولانی دارند. علاوه بر آن از قابلیت جوشکاری برخوردارند و این سبب می شود تا در صنایع گوناگونی به کار روند. همچنین لوله آلومینیومی در برابر خوردگی، ساییدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشد. از دیگر ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عایق صدا
  • مقاومت در برابر سرما وگرما
  • خاصیت ضد مغناطیسی
  • قابلیت انعطاف پذیری و شکل پذیری
  • انعکاس دهنده نور و گرما
  • رسانای حرارت

کاربرد لوله آلومینیوم در صنایع

همانطور که گفته شد لوله آلومینیومی مزایا و ویژگی های بسیاری دارد. همین موضوع سبب گستردگی کاربرد آن در صنایع شده است. معمولا در پروژ هایی که نیازمند لوله ای مقاوم با وزن سبک هستند از لوله آلومینیومی استفاده می کنند. در صنایعی مثل صنعت هوا فضا به دلیل مقاومت و وزن سبک این لوله ها بسیار کاربرد دارد. در تولید تجهیزات و دستگاه کارخانه ها به سبب طول عمر زیاد و مقاومت بالا از این محصول استفاده می شود. آلومینیوم دارای نقطه ذوب بالایی می باشد به همین دلیل در صنایع شیمایی از لوله آلومینیومی بسیار استفاده می شود. صنعت پزشکی یکی دیگر از صنایعی است که در آن از لوله های آلومینیومی استفاده می شود. دیگر کاربرد های این محصول عبارت اند از:

  • خطوط سوخت
  • تولید لوازم خانگی
  • فن کوئل
  • رادیاتور
  • خشکن حمام
  • لوله انتقال سوخت

کاربرد-لوله-آلومینیوم-در-صنایع

قیمت لوله آلومینیوم قطر 20

یکی از مواردی که خریدارن در هنگام خرید لوله آلومینیومی به آن توجه می کنند قیمت لوله آلومینیوم می باشد. فاکتور ها و عوامل تاثیر گذار بسیاری بر قیمت این محصول آلومینیومی وجود دارد. عواملی همچون برند و شرکت تولید کننده، نرخ بازار، قیمت ارز، کیفیت محصول، ابعاد و سایز، ضخامت لوله ها و میزان عرضه و تقاضای محصول نیز می توانند بر میزان قیمت لوله های آلومینیومی تاثیر بگذارند. قیمت روز تمامی محصولات آلومینیومی در سایت مجموعه جهان آلومینیوم قرار می گیرد و مشتریان می توانند با بررسی ویژگی ها و مقایسه قیمت محصول خرید خود را انجام دهند.

 

قیمت-لوله-آلومینیوم-قطر-20
قیمت-لوله-آلومینیوم-قطر-20

 

تولید کننده قطعات آلومینیومی قطر 20

امروزه تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید قطعات آلومینیومی فعالیت می کنند. مجموعه … یکی از برترین تولید کنندگان قطعات آلومینیومی در ایران می باشد. این مجموعه با داشتن بهترین و بروز ترین تجهیزات و مهندسین با تجربه توانسته بهترین و با کیفیت ترین محصولات و قطعات آلومینیومی را تولید و عرضه بازار کند. مشاورین این مجموعه می توانند برای خرید شما را راهنمایی کرده و بهترین محصول را در اختیار شما قرار دهند. جهت اطلاع از محصولات و قیمت آنها می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و یا از طریق شماره تماس شرکت تولید کننده و تامین کننده آلومینیوم جهان آلومینیوم با مشاورین فروش در ارتباط باشید.

کلام پایانی

لوله آلومینیومی قطر 20 یکی از محصولات آلومینیومی پر مصرف در صنایع می باشد. این محصول دارای ویژگی های بسیاری می باشد که سبب محبوبیت آن شده است. معمولا در پروژه هایی که نیازمند لوله ای مقاوم با وزن سبک می باشند، از این محصول استفاده می کنند. این محصول طول عمر مفید و طولانی دارد و پس از اتمام دوره کاربری می توان آن را بازیافت کرد. در صنایع گوناگونی مثل صنعت هوافضا، صنایع شیمیایی و تولید دستگاه ها از این محصول استفاده می شود.

۰۲۱۳۳۹۴۸۵۴۲ – ۰۲۱۶۶۳۹۱۲۰۱

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاهده لیست قیمت‌ها

اطلاعات تماس شعبه بازار تهران

اطلاعات تماس شعبه غرب تهران