جهان آلومینیوم

تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم

مرکز-خرید-لوله-آلومینیوم-در-تهران

مرکز خرید لوله آلومینیوم در تهران

لوله آلومینیومی یکی از محصولات پر کاربرد در صنعت می باشد. این محصول به دلیل ویژگی هایی که دارد، در صنایع گوناگون جای پیدا کرده است. لوله آلومینیومی وزن سبک، مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد. شرکت جهان آلومینیوم مرکز خرید لوله آلومینیوم و سایر محصولات آلومینیومی می باشد. امروزه تولید کنندگان بسیاری در ایران در زمینه تولید محصولات آلومینیومی فعالیت می کنند. مجموعه جهان آلومینیوم مرکز فروش لوله آلومینیوم  در تهران می باشد؛ که با بهترین کیفیت محصولات آلومینیومی را تولید و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. اگر قصد خرید لوله آلومینیوم را دارید می توانید با شماره تماس مجموعه جهان آلومینیوم مرکز فروش لوله آلومینیوم پامنار تماس بگیرید و یا از طریق سایت این مجموعه از قیمت روز ورق آلومینیوم باخبر شوید. ۰۲۱۳۳۹۴۸۵۴۲ – ۰۲۱۶۶۳۹۱۲۰۱

لوله آلومینیومی چیست؟

همانطور که گفته شد یکی از کاربردی ترین لوله های فلزی لوله آلومینیوم می باشد. این محصول پایه غیر آهنی دارد و فاقد عنصر آهن می باشد. از ویژگی های مهم این محصول می توان به مقاومت بالا در برابر خوردگی و وزن سبک اشاره کرد. این لوله ها دارای دو نوع درز دار و بدون درز می باشند، که هرکدام دارای ویژگی ها و کاربرد هایی می باشند. لوله آلومینیوم دارای کاربرد های بسیاری می باشد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

 

لوله-آلومینیومی-چیست؟

 

ویژگی های لوله آلومینیوم

این محصول دارای ویژگی های مثبت بسیاری می باشد. همین ویژگی ها سبب محبوبیت آن در صنایع گوناگون شده است. از ویژگی های لوله آلومینیومی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • وزن مناسب و سبک
  • مقاومت و استحکام بالا
  • قابلیت جوشکاری
  • مقاومت در برابر گرما و سرما
  • قابلیت شکل پذیری و انعطاف پذیری
  • مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی
  • مقاومت در برابر خوردگی
  • مقاومت بالا در برابر ساییدگی
  • رسانای حرارت و الکتریکی

کاربرد های لوله آلومینیوم

لوله های آلومینیومی با توجه به ویژگی هایی که دارند، در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. از کاربرد های این محصول آلومینیومی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جهت سوخت رسانی و انتقال روغن برای هواپیما
  • در صنایع ساختمانی
  • صنایع شیمیایی
  • صنعت هوا فضا
  • ساخت انواع کالا مانند اجاق گاز
  • صنعت خودروسازی
  • انتقال سیالات
  • سیستم تهویه هوا

 

کاربرد-های-لوله-آلومینیوم

 

جدول سایز لوله آلومینیوم

در این بخش به بررسی جدول سایز لوله آلومینیوم می پردازیم. در این جدول مشخصات اصلی لوله آلومینیومی از جمله ضخامت، قطر خارجی و وزن قرار داده شده است. اعدادی که در این جدول قرار دارند به صورت استاندارد و ثابت هستند. قبل از خرید لوله آلومینیوم حتما به این جدول سایز توجه کنید تا بتوانید لوله مناسب با پروژه خود را تهیه کنید.

وزن یک متر Kg قطر خارجی ضخامت( mm ) وزن یک متر Kg قطر خارجی ضخامت(mm)
۰.۴۱ ۲۶ ۲ ۰‌.۲۱ ۸ ۱
۰.۳۳ ۳۰ ۱.۵ ۰.۳۳ ۱۰ ۱
۰.۵۶ ۳۰ ۳ ۰.۴ ۱۲ ۱.۵
۱.۰۶ ۳۰ ۵ ۰.۳۳ ۱۶ ۲
۰.۶۶ ۳۰ ۲.۵ ۰.۵ ۱۶ ۲.۵
۰.۹۸ ۳۱ ۳.۵ ۰.۲ ۱۸ ۲.۵
۱.۱۵ ۳۴ ۴.۵ ۰.۳۵ ۲۰ ۲.۵
۰.۹۶ ۳۵ ۳.۶ ۰.۶۳۳ ۲۲ ۳
۱.۳ ۳۵ ۴.۵ ۰.۲ ۲۲ ۱.۵
۱.۹۵ ۳۶ ۸ ۰.۳۵ ۲۵ ۲
۰.۷۵ ۳۹ ۲.۵ ۰.۶۳ ۲۵ ۴

قیمت روز لوله آلومینیوم

قیمت محصولات آلومینیومی (لوله آلومینیوم) به عوامل بسیاری بستگی دارد و با توجه به این عوامل قیمت نهایی محصول برآورد می شود. این عوامل عبارت اند از: نرخ بازار، ابعاد، ضخامت و سایز لوله آلومینیومی، قیمت ورق آلومینیوم (قیمت متریال)، میزان عرضه و تقاضای محصول، نرخ ارز و شرکت و برند تولید کننده محصول. تمامی این عوامل می توانند بر میزان افزایش و یا کاهش قیمت محصول تاثیر بگذارند.

 

قیمت-روز-لوله-آلومینیوم

 

مرکز فروش لوله آلومینیوم در تهران

لوله آلومینیوم یکی از پر مصرف ترین و کاربردی ترین محصولات آلومینیومی می باشد. شرکت ها و تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند. اما یکی از مراکز فروش لوله آلومینیوم در تهران مجموعه جهان آلومینیوم نیز می باشد. این مجموعه با دارا بودن بهترین مهندسین و پیشرفته ترین دستگاه ها توانسته بهترین محصولات آلومینیومی از جمله لوله آلومینیومی را تولید و عرضه بازار کند. چنانچه قصد خرید لوله آلومینیوم را دارید بهتر است قبل از خرید اطلاعات کافی راجب انواع لوله ها و ابعاد آنها کسب کنید. چرا که استفاده نادرست می تواند سبب ایجاد مشکلاتی گردد.

بازار لوله آلومینیومی

پامنار یکی از بازار های بزرگ خرید و فروش فلزات می باشد. در این بازار می توانید انواع فلزات از جمله آلومینیوم را تهیه کنید. مجموعه بزرگ تامین کننده و تولید کننده آلومینیوم جهان آلومینیوم توانسته با سابقه چندین ساله خود جز بهترین تولید کنندگان و فروشندگان محصولات آلومینیومی باشد. یکی از عواملی که می تواند بر میزان قیمت محصولات فلزی تاثیر بگذارد، نرخ بازار می باشد و در بازار پامنار می توان از قیمت اصلی و نهایی محصولات آلومینیومی با خبر شد.

 

بازار-لوله-آلومینیومی

 

کلام پایانی

لوله های آلومینیومی یکی از محصولات پر فروش و پرکاربرد در صنعت به شمار می آیند. این محصول دارای ویژگی های بسیاری می باشد که این ویژگی ها سبب کاربردی شدن لوله آلومینیومی شده است. امروزه مراکز بی شماری در حوزه تولید محصولات آلومینیومی فعالیت می کنند. اما برای خرید باید به دنبال مرکز خریدی باشیم که محصولات با کیفیتی عرضه بازار می کند. مجموعه جهان آلومینیوم یکی از برترین فروشندگان محصولات آلومینیومی می باشد. چنانچه قصد خرید محصولات آلومینیومی و لوله آلومینیومی را دارید می توانید از طریق سایت مجموعه جهان آلومینیوم و یا شماره تماس ما نیز اقدام کنید. ۰۲۱۳۳۹۴۸۵۴۲ – ۰۲۱۶۶۳۹۱۲۰۱

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاهده لیست قیمت‌ها

اطلاعات تماس شعبه بازار تهران

اطلاعات تماس شعبه غرب تهران