جهان آلومینیوم

تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم

مرکز-فروش میلگرد-آلومینیوم

مرکز فروش میلگرد آلومینیوم

میلگرد آلومینیوم یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت بخصوص در صنعت خودرو سازی و تولید ابزار می باشد. یکی مرکز فروش میلگرد آلومینیوم در تهران بازارهای آهن و بازار آهن شادآباد می باشد. در این مقاله مرکز فروش میلگرد آلومینیوم چه به صورت حضوری و چه خرید آنلاین میلگرد آلومینیوم معرفی شده است.

آلومینیوم یکی از گسترده ترین عناصر موجود در زمین و یکی از محبوب ترین عناصر در فلزکاری است. شما می توانید انواع محصولات آلومینیومی از جمله میلگرد آلومینیوم و همچنین انواع ورق آلومینیوم و ورق آلومینیوم 5083 را از مرکز فروش آنلاین آلومینیوم یعنی شرکت جهان آلومینیوم به صورت عمده و تکی خریداری کنید.

۰۲۱-۳۳۹۴۸۵۴۲ / ۰۲۱-۶۶۳۹۱۲۰۱

کاربرد میلگرد آلومینیوم

هنگام کار با آلومینیوم، در حال حاضر هشت سری از گریدها برای دسته بندی انواع مختلف آلیاژ موجود استفاده می شود. یک آلیاژ از اختلاط دو یا چند نوع فلز برای ارائه ویژگی های مطلوب تری مانند استحکام بیشتر یا دمای ذوب بالاتر ایجاد می شود. گریدهای مختلف آلومینیوم خواص متفاوتی دارند و هر کدام کاربردها و کاربردهای خاصی دارند. آنها با استفاده از اعداد چهار رقمی شناسایی می شوند که عدد اول نشان دهنده سری درجه است و عنصر آلیاژی اولیه را نشان می دهد. این سیستم به عنوان سیستم تعیین آلیاژ بین المللی شناخته می شود.

 

کاربرد-میلگرد-آلومینیوم

 

آلومینیوم چیست؟

آلومینیوم فراوان ترین فلز در پوسته زمین است اما به ندرت به شکل عنصری وجود دارد. اشکال مختلف آلومینیوم و آلیاژهای آن به دلیل چگالی کم و نسبت استحکام به وزن بالا، دوام و مقاومت در برابر خوردگی ارزشمند هستند. از آنجایی که آلومینیوم 2.5 برابر کمتر از فولاد چگالی دارد، جایگزینی عالی برای فولاد در کاربردهایی است که نیاز به تحرک و قابل حمل بودن دارند.

انواع میلگرد آلومینیوم موجود

میلگردهای آلومینیومی به شکل های گرد، مسطح، شش ضلعی و مربعی موجود هستند و در درجات مختلف ضخامت، عرض و قطر وجود دارند. فرآیند انتخاب میله های آلومینیومی بر اساس درجه آلومینیومی است که با نیازهای یک برنامه کاربردی مطابقت دارد زیرا هر درجه دارای استحکام، ماشینکاری و مقاومت در برابر خوردگی متفاوتی است. در این قسمت برخی از پر استفاده ترین میلگردهای آلومینیوم معرفی شده است:

 

انواع-میلگرد-آلومینیوم-موجود

 

میلگرد آلومینیومی 1120

آلومینیوم مورد استفاده در نقشه کشی برای ساخت کابل های برق، برای کاربردهای متنوع، مانند انرژی، خودرو، مخابرات و غیره. همچنین کاربرد مکانیکی دارد، مانند پرچ، گیره و لوله. با توجه به درخواست مشتری، شکل پذیری خوبی برای فرآیندهای کشش سرد، اکستروژن و لمینیت دارد.

میلگرد آلومینیومی 1350

آلومینیوم مورد استفاده در کشش سرد برای ساخت کابل های الکتریکی، برای کاربردهای متنوع، مانند انرژی، خودرو، مخابرات و غیره. همچنین برای اهداف مکانیکی مانند: پرچ، گیره و لوله استفاده می شود. با توجه به درخواست مشتری، شکل پذیری خوبی برای فرآیندهای کشش سرد، اکستروژن و لمینیت دارد.

میلگرد آلومینیومی 4043

این میلگرد آلومینیوم، آلومینیوم مورد استفاده برای اهداف مکانیکی، به عنوان یک الکترود جوش می باشد و کاربرد فراوانی در صنعت دارد.

میلگرد آلومینیومی 5005

آلومینیوم برای اهداف مکانیکی مانند پرچ، گیره و لوله استفاده می شود. با توجه به درخواست مشتری، شکل پذیری خوبی برای فرآیندهای کشش سرد، اکستروژن و لمینیت دارد.

میلگرد آلومینیومی 8176

آلومینیوم مورد استفاده در نقشه کشی برای ساخت کابل های برق، برای کاربردهای متنوع، مانند انرژی، خودرو، مخابرات و غیره. همچنین کاربرد مکانیکی دارد، مانند پرچ، گیره و لوله. با توجه به درخواست مشتری، شکل پذیری خوبی برای فرآیندهای کشش سرد، اکستروژن و لمینیت دارد.

آلومینیوم ریخته گری

آلومینیوم ریخته گری از بوکسیت حل شده در سود سوزآور ساخته می شود که باعث کریستال شدن آلومینا و ته نشین شدن آن در کف ظرف می شود. آلومینا با استفاده از جریان الکتریکی که آلومینیوم را از اکسیژن جدا می کند، تجزیه می شود. آلومینیوم حاصل از فرآیند به یک خانه ریخته گری فرستاده می شود تا ناخالصی ها را حذف کند و در بیلت های آلومینیومی خالص شکل بگیرد.

میله های آلومینیومی

میله های آلومینیومی با استفاده از اکستروژن تولید می شوند که شامل عبور شمش آلومینیوم آنیل شده، تحت فشار، از طریق قالب با استفاده از نیروی فشاری است. همانطور که شمش با فشار از درون قالب عبور می کند، مشخصات قالب را به خود می گیرد. اکستروژن میله های گرد، مستطیلی، مربعی و شش ضلعی تولید می کند.

Alloy Machinability Ultimate Yield Corrosion Resistance
2011-T3 A++ 45 38 C
6262-T6511 B 42 35 A
2017-T4, T451 A 55 32 C
2024-T4, T351 A 62 42 C
6061-T6-T651 B 42 35 A
7075-T6, T651 A 77 66 C
6063-T6 C 30 25 A
063-T5 D 21 15 A

نکات مهم در خرید میلگرد آلومینیوم

در خرید میلگرد آلومینیوم باید در درجه اول کاربرد و نیاز خود را برسی کنید و ببنید کدام یک از انواع گرید آلومینیوم به درد صنعت شما می خورد. بعد از انتخاب نوع آلومینیوم کیفیت و کارخانه سازنده آن اهمیت پیدا می کند اینکه از چه شرکتی تهیه می کنید و شرایط و قوانین پرداخت چگونه می باشد اهمیت دارد.

بعد از بررسی شرایط میزان میلگرد آلومینیومی مورد نیاز خود و همچنین قطر مدنظر خود را انتخاب کرده و میلگرد آلومینیومی را خریداری می کنید.

مراکز فروش میلگرد آلومینیوم تهران

در تهران مراکز فروش میلگرد زیادی وجود دارد که مهم ترین آن بازار آهن شادآباد می باشدو در کنار بازار شادآباد بازر آهن تهران نیز وجود دارد که شما می توانید میلگرد مورد نظر خود را با هر سایز و گریدی که نیاز دارید تهیه کنید.

 

مراکز-فروش-میلگرد-آلومینیوم-تهران

 

مرکز فروش آنلاین میلگرد آلومینیوم

درد سر خرید حضوری در بازار های آهن باعث شده تا بیشتر به سمت خرید آنلاین و قرارداد تامین آنلاین سوق پیدا کنند. در خرید آنلاین آلومینیوم می توانید به راحتی با مشاوران فروش صحبت کنید و بهترین انتخاب میلگرد را داشته باشید.

شرکت جهان آلومینیوم یکی از معتبر ترین مراکز خرید آنلاین میلگرد آلومینیوم و سایر محصولات آلومینیومی می باشد. با خرید از شرکت معتبر جهان آلومینیوم می توانید بدون درد سر با نازل ترین قیمت نیاز صنعت خود را رفع کنید.

۰۲۱-۳۳۹۴۸۵۴۲ / ۰۲۱-۶۶۳۹۱۲۰۱

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاهده لیست قیمت‌ها

اطلاعات تماس شعبه بازار تهران

اطلاعات تماس شعبه غرب تهران