جهان آلومینیوم

تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم

تسمه-آلومینیوم-اصفهان

تسمه آلومینیوم اصفهان

یکی دیگر از محصولات آلومینیومی که در صنعت کاربرد بسیاری دارد و بسیار مورد توجه صنعتگران قرار گرفته است؛ تسمه آلومینیوم اصفهان می باشد. تسمه آلومینیومی یک قطعه توپر است که با اعمال فشار می توان آن را به شکل های مختلفی در آورد. این محصول آلومینیومی دارای ویژگی های زیادی می باشد. به طور مثال دارای قابلیت انعطاف پذیری و ضد زنگ بودن است. همچنین دارای چگالی پایینی می باشد. در ادامه بیشتر به بررسی این محصول خواهیم پرداخت. گروه صنعتی جهان آلومینیوم تولیده کننده تسمه و چهرا پهلو و همچنین ورق های آلومینیوم و سایر محصولات آلومینیومی می باشد؛ این مجموعه با عرضه باکیفیت ترین محصولات در ایران توانسته جز برترین تولید کنندگان محصولات فلزی قرار بگیرد. چنانچه قصد استعلام قیمت روز میلگرد و تسمه آلومینیوم را دارید می توانید از طریق سایت این مجموعه جهت استعلام گیری قیمت محصولات اقدام کنید. ۰۲۱۳۳۹۴۸۵۴۲ – ۰۲۱۶۶۳۹۱۲۰۱

فهرست مطالب

  • تسمه آلومینیوم اصفهان چیست؟
  • مزایا استفاده از تسمه آلومینیوم
  • کاربرد های تسمه آلومینیوم
  • انواع تسمه آلومینیوم
  • قیمت تسمه آلومینیوم اصفهان
  • خرید تسمه آلومینیوم اصفهان
  • کلام پایانی

تسمه آلومینیوم اصفهان چیست؟

تسمه آلومینیوم یک قطعه توپر می باد که پس از اعمال فشار به شکل ها مختلفی در می آید. این محصول دارای وزن سبک و قابلیت های بسیاری می باشد. امروزه تسمه آلومینیومی کاربرد وسیعی پیدا کرده است و استفاده از آن دارای مزایا بسیاری می باشد. در تهیه این محصول 90 الی 95 درصد از آلومینیوم استفاده می شود و استفاده از سایر آلیاژ ها در تهیه این محصول به سبب افزایش کیفیت و کارایی آن کی باشد. تسمه های آلومینیومی به دو صورت فابریک و یا برش خورده از ورق های آلومینیومی تهیه و تولید می شوند. در ادامه مطلب خواهیم گفت که مزایای استفاده از این محصول فلزی و کاربرد های آن چیست.

 

تسمه-آلومینیوم-اصفهان-چیست؟

 

مزایا استفاده از تسمه آلومینیوم

یکی از مزایای اصلی آلومینیوم که در صنعت بسیار به چشم می آید، داشتن ویژگی وزن سبک در کنار مقاومت و استحکام بالا می باشد. این ویژگی می تواند در صنایع هوافضا و خودروسازی بسیار حائز اهمیت باشد. ویژگی و مزیت بعدی این محصول وجود ویژگی مقاومت در برابر خوردگی می باشد، داشتن مقاومت بالا در برابر خوردگی به افزایش طول عمر محصول بسیار کمک می کند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برای داشتن یک محصول فلزی مهم است؛ وجود قابلیت بازیافت می باشد. محصولات آلومینیومی دارای این قابلیت هستند و این موضوع به حفظ محیط زیست بسیار کمک می کند همچنین می تواند در کاهش هزینه ها نیز تاثیر و نقش پر رنگی داشته باشد. از دیگر مزایای این محصول آلومینیومی می توان به مواردی همچون رسانای حرارتی، استحکام بالا و طول عمر مفید اشاره کرد.

کاربرد های تسمه آلومینیوم

همانطور که گفته شد تسمه آلومینیوم دارای مزیت های بسیاری می باشد. این مزیت ها سبب شده تا در صنایع بسیاری از این محصول استفاده شود و کاربرد ها بسیاری پیدا کند. در این بخش قصد داریم به معرفی برخی از کاربرد های مهم تسمه آلومینیوم اصفهان بپردازیم.

  • استفاده در صنعت خودرو سازی ( تولید قطعات خودرو)
  • تولید مخازن ضد زنگ
  • پوشش سقف ها
  • تولید و ساخت سقف کاذب
  • استفاده به عنوان قرنیزه

 

کاربرد-های-تسمه-آلومینیوم

 

انواع تسمه آلومینیوم اصفهان

تسمه های آلومینیومی دارای انواع مختلفی هستند. هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و خواص مختلفی می باشند. در ادامه این مطلب با انواع تسمه آلومینیومی آشنا خواهیم شد.

تسمه آلومینیوم 2024

نمونه تسمه آلومینیومی 2024 دارای ویژگی های مقاومت و استحکام بالا می باشد همچنین دارای قابلیت عملیات حرارتی نیز می باشد.

تسمه آلومینیوم 2024 T351 ، T4

این نمونه توانایی مقاومت بالا در برابر وزن سنگین را دارد. همچنین در برابر خستگی مقاوم است و استحکام بالایی دارد.

تسمه آلومینیوم 7075

تسمه آلومینیوم 7075 دارای قابلیت شکل پذیری بسیار خوبی می باشد.

تسمه آلومینیوم 7075 T651، T6

از ویژگی های مهم این نمونه تسمه آلومینیومی می توان به استحکام بالا در مقایسه با سایر آلیاژ های آلومینیوم اشاره کرد.

 

تسمه-آلومینیوم-7075-T651،-T6

 

تسمه آلومینیوم 6061

از ویژگی های تسمه آلومینیوم 6061 می توان به مواردی همچون ماشینکاری خوب نسبت به سایر نمونه ها اشاره کرد.

تسمه آلومینیوم 6061 T651، T 6

ویژگی های این نوع تسمه عبارت اند از ماشینکاری خوب و استحکام بالا.

قیمت تسمه آلومینیوم اصفهان

قیمت تسمه آلومینیوم اصفهان نیز مانند سایر محصولات فلزی با توجه به مواردی برآورد می شود. محاسبه قیمت این محصول با توجه به نوع محصول، ابعاد، تعداد و مقدار سفارش، نرخ بازار و … نیز محاسبه می شود. تمامی این موارد می توانند بر میزارن قیمت تسمه ها تاثیر گذار باشد.در صورتی که قصد استعلام قیمت تسمه آلومینیوم را دارید می توانید از طریق سایت مجموعه جهان آلومینیوم اقدام کنید.

 

قیمت-تسمه-آلومینیوم-اصفهان

 

خرید تسمه آلومینیوم اصفهان

اگر قصد خرید تسمه آلومینیوم را دارید بهتر است قبل از خرید تمام نکات و موارد مربوط به پروژه و محصول را مورد بررسی قرار دهید. با داشتن اطلاعات کافی راجب محصول می توانید خرید اصولی تری داشته باشید. مجموعه جهان آلومینیوم یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات آلومینیومی می باشد. این شرکت با سابقه چندین ساله خود توانسته بهترین محصولات فلزی را تولید و عرضه بازار کند. چنانچه قصد خرید محصولات آلومینیومی را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با مشاورین فروش این شرکت در ارتباط باشید و پس از دریافت مشاوره خرید خود را انجام دهید.

کلام پایانی

تسمه آلومینیوم اصفهان یکی از بهترین و کاربردی ترین تسمه ها در صنعت می باشد. این محصول توسط شرکت ها و برند های مختلفی تولید و عرضه می شود. گروه صنعتی تولید کننده و تامین کننده آلومینیوم جهان آلومینیوم یکی از تولید کنندگان این محصول آلومینیومی می باشد که با بالاترین کیفیت آن را راهی بازار می کند. این محصول دارای ویژگی ها و کاربرد های بسیاری می باشد. از ویژگی های مهم آن می توان به استحکام و مقاومت، وزن سبک و ویژگی ضد زنگ بودن اشاره کرد. همچنین باید بدانید که این تسمه ها دارای انواع گوناگونی می باشند و پس از بررسی کامل ویژگی های آنها می توانید بهترین نمونه را برای استفاده در پروژه خریداری نمایید. ۰۲۱۳۳۹۴۸۵۴۲ – ۰۲۱۶۶۳۹۱۲۰۱

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاهده لیست قیمت‌ها

اطلاعات تماس شعبه بازار تهران

اطلاعات تماس شعبه غرب تهران