جهان آلومینیوم

تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم

خرید تسمه آلومینیوم 7000

تسمه آلومینیومی یکی از محصولات آلومینیومی می باشد که در فرآینده تهیه و تولید آن از 90 تا 95 درصد آلومینیوم استفاده شده است. یکی از انواع تسمه و چهارپهلو آلومینیوم، تسمه آلومینیوم 7000 می باشد که مزایا و کاربرد های بسیاری دارد. از تسمه های آلومینیومی در صنایعی ماننده ساخت قطعات خودرو، تولید سقف کاذب، مخازن ضد زنگ و … نیز استفاده می شود. این محصول نیز دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد که در ادامه مطلب به بررسی قیمت آلومینیوم سری 7000 نیز خواهیم پرداخت. شرکت تولید کننده و تامین کننده آلومینیوم جهان آلومینیوم یکی از عرضه کنندگان محصولات فلزی می باشد. مشتریان و خریداران می توانند جهت استعلام قیمت روز میلگرد و تسمه آلومینیوم به سایت این مجموعه مراجعه کنند و یا از طریق شماره تماس زیر با مشاورین فروش در ارتباط باشند. ۰۲۱۳۳۹۴۸۵۴۲ – ۰۲۱۶۶۳۹۱۲۰۱

فهرست مطالب

  • تسمه آلومینیوم چیست؟
  • آلومینیوم 7000
  • ویژگی های تسمه آلومینیوم 7000
  • کاربرد تسمه آلومینیوم
  • خرید تسمه آلومینیوم
  • قیمت تسمه آلومینیوم
  • کلام پایانی

تسمه آلومینیوم چیست؟

تسمه آلومینیوم نمونه ای از تسمه های فلزی می باشند که امروزه در صنعت بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. همانطور که قبل تر اشاره شد این تسمه ها دارای 90 تا 95 درصد آلومینیوم هستند و مقدار باقی مانده از عنصر این محصول با توجه به نیاز و خواص مکانیکی مورد نظر انتخاب می شود. تسمه های آلومینیومی دارای قیمت مناسبی هستند و دارای ویژگی هایی همچون ضد زنگ بودن، استحکام بالا، انعطاف پذیری و … می باشند. تسمه های آلومینیومی دارای سایز های مختلفی هستند که هر کدام کاربردی دارد و در صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به بررسی کاربرد های تسمه خواهیم پرداخت.

 

تسمه-آلومینیوم-چیست؟

 

آلومینیوم 7000

آلومینیوم 7000 گروهی از آلیاژ آلومینیوم می باشد که با عنصر ترکیبی روی، ترکیب می شود. این محصول با توجه به وزن کمی که دارد، دارای استحکام و مقاومت بالایی نیز می باشد. همچنین از ویژگی های دیگر آن می توان به قابلیت شکل پذیری، انعطاف پذیری، قابلیت ماشین کاری نیز اشاره کرد. این محصول با توجه به ویژگی هایی که دارد در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. این صنایع عبارت اند از: صنعت هواپیما سازی، صنایع نظامی و خودرو سازی.

ویژگی های تسمه آلومینیوم 7000

همانطور که گفته شد تسمه های آلومینیومی دارای ویژگی های بسیاری می باشند و همین ویژگی ها سبب محبوبیت آنها در صنایع مختلف شده است. لازم به ذکر است که استفاده از عناصر دیگر در تولید این تسمه ها آلومینیومی می تواند در ویژگی های این محصول اثر بگذارد. از ویژگی های تسمه آلومینیومی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مقاومت و استحکام بالا
  • رسانای جریان الکتریکی
  • رسانای گرما
  • وزن سبک
  • قیمت مناسب

کاربرد تسمه آلومینیوم

امروزه محصولات آلومینیومی جز رایج ترین محصولات در صنعت به شمار می آیند. تسمه آلومینیومی یکی دیگر از کاربردی ترین محصولات آلومینیوم می باشد که در صنایع مختلفی می توان از آن استفاده کرد. قیمت مناسب این محصول یکی از ویژگی هایی است که برای مشتریان بسیار حائز اهمیت می باشد. وجود ویژگی های کیفیت و قیمت مناسب در کنار هم برای خریدارن بسیار خوشایند می باشد. از کاربرد های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • آآقرنیزه ها
  • مخازن ضد زنگ
  • تولید سقف کاذب
  • ساخت قطعات خودرو
  • رسانای الکترونیکی
  • پوشش سقف ساختمان ها
  • تولید قطعات ماشین آلات صنعتی

کاربرد-تسمه-آلومینیوم

خرید و قیمت تسمه آلومینیوم 7000

در هنگام خرید تسمه آلومینیومی باید به ویژگی های آن توجه داشته باشید تا بتوانید یک محصول مناسب خریداری نمایید. استفاده از محصولات نامناسب در پروژه ها می تواند عواقب بسیاری به دنبال داشته باشد. مجموعه … یکی از شرکت های تولید کننده تسمه آلومینیومی می باشد. این مجموعه با تجربه چندین ساله و دانش کافی توانسته بهترین محصولات آلومینیومی را تولید و در بازار عرضه کند. مشتریان این مجموعه می توانند قبل از خرید با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشند. این مجموعه شما را برای خرید محصول مورد نیازتان همراهی و راهنمایی می کند.

قیمت تسمه آلومینیوم

برای تعیین و برآورد قیمت تسمه باید برخی عوامل را در نظر گرفت. عواملی مثل قیمت متریال استفاده شده، نرخ بازار، شرکت تولید کننده محصول، میزان عرضه و تقاضا و سایز محصول مورد نظر. تمامی این عوامل جز عوامل تاثیر گذار بر میزان قیمت تسمه آلومینیومی می باشند. همانطور که گفته شد تسمه های آلومینیومی در سایز های گوناگونی تولید و عرضه می شوند که این مورد بر قیمت آنها تاثیر گذار است. جهت استعلام قیمت تسمه آلومینیوم می توانید از طریق سایت مجموعه جهان آلومینیوم نیز اقدام کنید.

 

قیمت-تسمه-آلومینیوم

 

کلام پایانی

محصولات آلومینیومی یکی از بهترین و مناسب ترین محصولات صنعتی می باشند. تسمه های آلومینیومی با دارا بودن 95 درصد آلومینیوم یک گزینه مناسب برای استفاده در صنایع به شمار می آید. این محصول دارای ویژگی هایی همچون استحکام بالا، وزن سبک و قیمت مناسب می باشد. هر کدام از انواع تسمه کاربرد هایی دارند که از کاربرد های این محصول می توان به مواردی همچون تولید سقف کاذب، پوشش سقف ساختمان ها، تولید قطعات ماشین آلات صنعتی و … نیز اشاره کرد. چنانچه قصد خرید تسمه آلومینیوم یا سایر محصولات فلزی را دارید می توانید با مشاورین مجموعه تولید کننده آلومینیوم جهان آلومینیوم در ارتباط باشید. ۰۲۱۳۳۹۴۸۵۴۲ – ۰۲۱۶۶۳۹۱۲۰۱

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاهده لیست قیمت‌ها

اطلاعات تماس شعبه بازار تهران

اطلاعات تماس شعبه غرب تهران