جهان آلومینیوم

تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم نازک

ورق آلومینیوم نازک

امروز با شما هستیم تا در خصوص ورق آلومینیوم نازک با هم صحبت داشته باشیم. در ابتدا می‌خواهیم ببینیم که این ورق‌ها چه هستند و چه ویژگی‌هایی در آن‌ها دیده می‌شود. سپس به دیگر جزییات در این حوزه نیز خواهیم پرداخت. پس در صورتی که به دنبال ورق آلومینیوم نازک هستید، تا انتها همراه ما باشید.


آلومینیوم از زمان قدیم تا به حال سهم به سزایی در ساخت و ساز ما داشته است. افراد از گذشته از این ماده فوق العاده بهره برده‌اند و به نتایج درخشانی هم رسیده‌اند. همان طور که می‌دانید، آلومینیوم‌ها در مدل‌های گوناگونی به وجود آمده‌اند و این باعث شده است تا دست افراد برای انتخاب کاملا باز باشد.

این موارد خصوصیات فوق‌العاده‌ای هم در خود دارد. مانند این که راحت در هر جایی به کار برده می‌شوند و دوام بالایی دارند که برای مدت‌ها بتوان از آن استفاده کرد. ضمن این که قیمت این مواد در مقایسه با موارد مشابه بهتر و مقرون به صرفه‌تر است و دسترسی به آن برای عموم ساده خواهد بود.

به همین دلیل است که از آلومینیوم در صنایع مختلفی مانند ساخت و ساز، بسته بندی و سایر موارد استفاده می‌شود. تا کنون در این وب سایت به این موضوعات اشاره داشتیم. در واقع به صورت مفصل، هر یک از آن‌ها را توضیح داده‌ایم که می‌توانید به آن‌ها مراجعه داشته باشید.

ورق آلومینیوم نازک
ورق آلومینیوم نازک

ورق آلومینیوم نازک چیست؟

در ابتدا باید دید که ورق آلومینیوم در کل چیست. به قطعات نازک و مسطحی که کاربردهای فراوانی هم دارند، ورق‌ها یا صفحات آلومینیوم گفته می‌شود. در ابتدا نیاز است که فرآورده‌های آلومینیوم را با علطک‌ها و دیگر تجهیزات مناسب، به صورت ورق در آورند. البته این ورق‌ها می‌توانند ابعاد گوناگونی داشته باشند که هر یک مطابق با سلیقه و نیاز مردم به وجود می‌آیند.

ورق‌های آلومینیوم نازک یکی از آن‌ها است که نباید از تاثیرش در صنایع مختلف غافل شد. البته ورق‌ها در کل نازک هستند، اما نازکی برخی از آن‌ها بسیار بیشتر است و با چشم هم می‌توان به تشخیص آن‌ها پرداخت. با وجود این ضخامت کم، دوام و مقاومت ورق‌های آلومینیومی بسیار بالا است و به راحتی و تا مدت‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده نمود.

ورق آلومینیوم نازک ضخامت نسبتا کمی دارد، اما خوب است بدانید که مقاومت آن هم تا حد زیادی ایده‌آل خواهد بود. این نوع از ورق‌ها خود به چند دسته تقسیم می‌شوند و ویژگی‌هایی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم داشت.

1- ورق الومینیوم نازک بسیار سبک است و به سادگی می‌توانید نسبت به حمل و نصف آن‌ها اقدام کنید.

2- قیمت ورق آلومینیوم نازک در مقایسه با دیگرمدل‌ها کمتر است و این خود مزیتی مهم به شمار می‌آید.

3- از این ورق‌ها نیز برای صنایع ساختمان سازی استفاده می‌شود.

4- این ورق‌های نازک به نسبت مدل‌های دیگر، شکل پذیری بالاتری دارند و انعطاف جالب آن‌ها سبب کاربردهای فراوانش هم شده است.

5- هیچ گونه خوردگی و رطوبتی باعث نمی‌شود که این ورق‌ها تحت تاثیر قرار گیرند.

6- همان گونه که گفته شد، عمر ورق آلومینیوم نازک بالا است.

7- از این ورق‌ها برای گرما و برق نیز استفاده می‌شود. دلیل آن را هم باید رسانایی خوبشان به حساب آورد.

ورق آلومینیوم نازک

کاربرد های ورق آلومینیوم نازک

1- از ورق الومینیوم نازک در درجه اول برای ساختمان سازی استفاده می‌شود. البته استفاده از این ورق‌ها به اندازه ورق‌های دیگر نیست.

2- ورق آلومینیوم نازک می‌تواند عایق مناسبی هم برای موارد گوناگون باشند.

3- برای ساخت دکوراسیون‌های مختلف نیز می‌تواند از این ورق‌ها بهره برد.

4- به منظور ساخت لوازم خانگی می‌توان به سراغ ورق آلومینیوم نازک رفت.

5- در حمل و نقل و صنایع خودروسازی هم به سراغ چنین ورق‌هایی می‌روند.

6- داروسازی، یکی دیگر از کاربردهای ورق الومینیوم نازک به شمار می‎‌رود.

7- در نهایت گفتنی است که برای صنایع نظامی و ساخت سلاح‌های مختلف نیز می‌توان تا حد زیادی از این ورق‌ها کمک گرفت.

البته در نظر داشته باشید که کاربردهای ورق آلومینیوم نازک به همین جا ختم نمی‌شود و موارد دیگری را هم در بر می‌گیرد. با این حال، سعی شد تا مهم‌ترین کاربردها را به شما عزیزان بگوییم.

بهترین نوع ورق آلومینیوم نازک

با توجه به این که این روزها ورق‌های آلومینیوم نازک فراوانی مشاهده می‌شوند و هر یک کاربردهای و ویژگی‌های خاص خود را دارند، بنابراین نمی‌توان پاسخ دقیقی به این سوال داد. هر یک از افراد با توجه به احتیاجی که به این ورق‌ها دارند، قادر هستند تا به سراغ یکی از آن‌ها بروند.

در این زمینه می‌توانید با اعضای تیم ما تماس بگیرید. با ارائه اطلاعات شامل نیازی که از یک ورق آلومینیوم نازک دارید، آن‌ها به شما خواهند گفت که باید از کدام یکی از این ورق‌ها بهره ببرید و بهترین نوع برایتان کدام است.

قیمت ورق آلومینیوم

گفته شد که ورق‌ آلومینیوم نازک انواعی دارد و به همین دلیل، نمی‌توان تعرفه ثابتی را برای همه آن‌ها در نظر داشت. خبر خوب این است که همکاران ما، شما را در جریان قیمت روز هر کدام از آن‌ها نیز قرار خواهند داد.

برای اطلاع از قیمت روز انواع ورق آلومینیوم می‌توانید با کارشناسان جهان آلومینیوم تماس بگیرید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاهده لیست قیمت‌ها

اطلاعات تماس شعبه بازار تهران

اطلاعات تماس شعبه غرب تهران