جهان آلومینیوم

تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم

قیمت-ورق-آلومینیوم-امباس

قیمت ورق آلومینیوم امباس

ورق آلومینیومی امباس یا برجسته نوعی ورق آلومینیومی با سطح بافت دار هستند. سطح ورق ها معمولاً با طرحی مانند تور بافته یا طرح پوست تمساح پوشانده می شود. ورق ها در کاربردهای مختلفی از جمله نمای ساختمان، تزئینات وسایل نقلیه و لوازم آشپزخانه استفاده می شوند.

شرکت جهان آلومینیوم یکی از تامین کننده های انواع ورق آلومینیوم امباس و همچنین سایر ورق آلومینیوم می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت بروز ورق آلومینیوم آجدار و سایر محصولات با ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۳۳۹۴۸۵۴۲ / ۰۲۱-۶۶۳۹۱۲۰۱

ورق آلومینیوم امباس چیست؟

ورق آلومینیوم برجسته نوعی ورق آلومینیومی است که دارای طرح یا طرحی است که روی سطح آن فشرده شده است. فرآیند ایجاد ورق برجسته شامل عبور دادن ورق از طریق پرس است که قالبی با طرح مورد نظر روی آن وجود دارد.

صفحه آلومینیومی امباس می تواند الگوی پوست پرتقال (پوست پرتقال، الگوی حشرات) را ارائه دهد ورق آلومینیوم برجسته، سیم پیچ آلومینیومی برجسته، می تواند سیم پیچ آلومینیومی و صفحه آلومینیومی با ضخامت بین 0.2-3 میلی متر ارائه دهد، می تواند به طول برش داده شود، سیم پیچ، صفحه آلومینیومی تخت را می توان به صورت فیلم درآورد، اکسید کرد و با سیم پیچ آلومینیومی برجسته با پوشش رنگی و صفحه آلومینیومی تهیه کرد. می توان صفحات آلومینیومی برجسته و کویل های آلومینیومی مانند صفحات آلومینیومی برجسته سنگریزه، صفحات آلومینیومی برجسته نیم دایره، صفحات آلومینیومی برجسته الماسی و غیره را ارائه داد.

 

ورق-آلومینیوم-امباس-چیست؟

 

مشخصات ورق آلومینیوم امباس

به طور کلی از آلیاژ آلومینیوم سری 1، سری 3 و سری 5 ساخته شده است. سبک های رایج الگو عبارتند از: پوست پرتقال کلاسیک، الگوی حشرات، الگوی قطرات آب، الگوی الماس، الگوی چکش، الگوی لوبیا، الگوی الماس، الگوی سنگفرش، موج دار شدن آب و کنده کاری پوسته.

ضخامت آلومینیوم برجسته گچبری 0.2-3 میلی متر است، عرض آن معمولاً 500-1500 میلی متر است و طول آن محدود نیست.

انواع طرح ورق آلومینیوم امباس

در این قسمت انواع طرح هایی که روی ورق آلومینیوم امباس اجرا می شود را بررسی کرده ایم.

صفحه آلومینیومی با طرح پنج نوار

صفحه آلومینیومی با الگوی پنج دنده: صفحه آلومینیومی با الگوی پنج دنده بزرگ و صفحه آلومینیومی با الگوی پنج دنده کوچک (سبک الگوی مشابه، اندازه الگوی مختلف) ارائه می دهد، می تواند 1 سری، 3 سری، 5 سری، 6 سری آلومینیوم با الگوی پنج دنده ارائه دهد. صفحات، محصولات ورق آلومینیومی ضد لغزش را برای کف خودرو و کف قایق ارسال می کند.

صفحه آلومینیومی ضد لغزش

ورق آلومینیومی ضد لغزش پنج دنده، صفحه آلومینیومی ضد لغزش پوینت، صفحه آلومینیومی با الگوی سه دنده کوچک (سه گل کوچک) و سایر محصولات صفحه آلومینیومی ضد لغزش، می تواند مواد مختلفی را ارائه دهد، و می تواند آندایزینگ سطحی را ارائه دهد.

ورق ها و کویل های آلومینیومی امباس

ورق ها و کلاف های آلومینیومی امباس ورق ها و کلاف های آلومینیومی چین دار به عنوان کلاف های آلومینیومی امباس نیز شناخته می شوند. صفحه آلومینیومی، صفحه آلومینیومی برجسته نیمه کروی، صفحه آلومینیومی برجسته الماسی شکل و سیم پیچ آلومینیومی برجسته برای محافظ حرارتی لوله اگزوز موتور خودرو استفاده می شود.

ورق آلومینیوم برجسته اکسید شده

ورق ها و کلاف های آلومینیومی طرح دار بالا می توانند عملیات های سطحی مختلفی از جمله فرآیند اکسیداسیون، پردازش آنودایز و غیره را انجام دهند و می توانند به صورت فیلم باشند.

کاربرد نهایی ورق های برجسته

ورق امباس، بسیار نازک ساخته شده است، به طور گسترده ای در صنایع غذایی استفاده می شود – برای بسته بندی شکلات ها یا کره، برای تولید درب ماست و ظروف بردار -. این به لطف ویژگی های آلومینیومی است که سبکی مواد را با توانایی محافظت از مواد غذایی در برابر آلاینده های خارجی، اکسیژن، نور، رطوبت و گاز ترکیب می کند. آلومینیوم برجسته نیز با حفظ طعم و عطر آن، ماندگاری مواد غذایی را افزایش می دهد.

 

کاربرد-نهایی-ورق-های-برجسته

 

قیمت بروز ورق آلومینیوم امباس

آلومینیوم دارای قیمت جهانی می باشد و باتوجه به نوسان قیمت دلار و همچنین افزایش قیمت جهانی دلار می تواند ورق آلومینیوم نیز قیمت های متفاوتی داشته باشد. فاکتورهای تاثیر گذار برقیمت ورق آلومینیوم امباس شامل موارد زیر می باشد:

  • قیمت دلار
  • قیمت جهانی فلزات
  • وزن ورق آلومینیوم
  • چگالی ورق آلومینیوم
  • کیفیت ساخت امباس

و بسیاری موارد دیگر که می تواند قیمت ورق آلومینیوم امباس را تحت تاثیر قرار دهند.

برای اطلاع از تعرفه بروز ورق آلومینیوم امباس با شرکت جهان آلومینیوم تماس بگیرید.

۰۲۱-۳۳۹۴۸۵۴۲ / ۰۲۱-۶۶۳۹۱۲۰۱

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاهده لیست قیمت‌ها

اطلاعات تماس شعبه بازار تهران

اطلاعات تماس شعبه غرب تهران