جهان آلومینیوم

تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم

قیمت روز میلگرد و تسمه آلومینیوم

قیمت روز میلگرد و تسمه

توجه : اين قيمت به روز می باشد شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. قیمتها بر حسب ریال بر کیلوگرم میباشد. لطفا جهت اطلاع از اجرت برش،انادایز و رنگ تماس بگيريد.02133948542

مبنای قیمت تسمه در جدول عرض تسمه میباشد

تاریخ اخرین بروز رسانی: 13 تیر 1403

قطر میلیمتر الیاژ 7000 الیاژ 6061 t6 الیاژ 7075 t6 الیاژ 6063 t6 الیاژ 2024
2-7 200/000 **** **** **** ****
8-20 180/000 240/000 240/000 تحت سفارش تحت سفارش
21-100 180/000 240/000 240/000 تحت سفارش تحت سفارش
100-200 180/000 240/000 240/000 تحت سفارش تحت سفارش
200-520 200/000 تماس بگیرید  تماس بگیرید **** ****

تسمه آلومینیوم

رایج‌ترین آلومینیوم آلیاژی مورد استفاده برای تسمه آلومینیوم 6061،7075،6063 و دیگر آلیاژها است که هر کدام دارای خواص متفاوتی هستند. که آنها را برای مصارف مختلف مناسب می کند.

به عنوان مثال، آلیاژ 6061 بسیار مقاوم در برابر خوردگی است اما دارای استحکام کششی کمتری است، در حالی که آلیاژی دیگر دارای استحکام کششی بالاتر اما مقاومت در برابر خوردگی کمتری است. مهم نیست که کدام آلیاژ را انتخاب می کنید. با این حال، تسمه آلومینیومی دوام بسیار خوبی دارند

تسمه مسطح آلومینیومی کاربردهای زیادی در زمینه های مختلف دارند. تسمه های آلومینیومی دارای کیفیت عالی هستند که آنها را برای کاربردهای صنعتی و تجاری محبوب می کند. آنها سبک وزن، مقاوم در برابر خوردگی، رسانای الکتریکی، بادوام هستند و به راحتی می توان آنها را شکل داد و همچنین استحکام مکانیکی خوبی را با نسبت استحکام به وزن بالا ارائه می دهد و آنها را برای پروژه های ساختمانی مانند قطعات هواپیما  در صنعت خودروسازی، و مقاومت در برابر خوردگی ناشی از عناصری مانند باران یا هوای شور دریا استفاده می کنند. همچنین این محصول دارای خواص عایق حرارتی عالی هستند و آنها را به گزینه ای عالی برای ایجاد کاهش مصرف انرژی نیز در نظر می گیرد مناسب می کند.

تسمه آلومینیوم در اشکال مختلف موجود هستند. آلیاژ آلومینیوم دارای وزنی سبک ، رسانای الکتریکی عالی و مقاومت در برابر خوردگی بالا است که آن را به یک ماده خوب برای کاربرد در مونتاژ پزشکی، ساخت هواپیما و اجزای ساختاری و الکتریکی تبدیل می کند.

اکستروژن های تسمه آلومینیومی معمولاً دارای ضخامت یکنواخت با شعاع گوشه ای بیش از 1 میلی متر هستند. تسمه آلومینیومی بادوام هستند و می‌توانند وزن را تحمل کنند، بنابراین اغلب برای برش، سوراخ کردن یا جوشکاری در جای خود برای چارچوب استفاده می‌شوند.

تسمه آلومینیوم یکی از پایه های مصالح پشتیبان ساختمان است. آنها به طور کلی برای مهاربندهای پشتیبانی، آویزهای نردبانی، ضامن دروازه، کانال کشی، درهای سقفی و غیره استفاده می شوند. علاوه بر این، آلومینیوم با استحکام بالا می تواند در نوآوری ها و کاربردهای هوا و فضا و همچنین در صنایع دریایی به دلیل خواص غیر خورنده آلومینیوم استفاده شود.

تسمه-آلومینیوم

میلگرد آلومینیوم

میلگرد آلومینیوم 6061 استحکام و چقرمگی بسیار خوبی دارد و مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی و آب دریا دارند همچنین این میلگرد قابل آنودایز هستند. میلگرد آلومینیوم اکسترود شده 6061-T6511 یک متریال خوب برای پردازش با مقاومت در برابر خوردگی ، جوشکاری و لحیم کاری می باشد. از میلگرد 6061 که یک ماده سبک وزن با روکش صاف، لبه های مشخص و نسبت استحکام به وزن بالا است اغلب در ساخت هواپیما، صنعت دریایی و برق یافت می شود. همچنین معمولاً برای براکت ها، مهاربندی ها، پایه های کلیدی و اهداف زینتی نیز استفاده می شود.

میلگرد آلومینیوم اکسترود شده و بسیار همه کاره است و طیف وسیعی از کاربردها را دارد. میلگرد آلومینیوم از یکی از پرکاربردترین محصولات آلومینیوم قابل عملیات حرارتی ساخته شده است. مقاومت در برابر خوردگی عالی، کارایی خوب و ماشین کاری خوب دارد. کاربردهای میلگرد آلومینیوم 6061 شامل طیف گسترده ای از محصولات از مجموعه های پزشکی، ساخت هواپیما تا اجزای ساختاری است. میله آلومینیومی 6061 t6511 دارای نسبت استحکام به وزن بالایی است که آن را برای هر کاربرد که در آن قطعات باید سبک باشند ایده آل است.

میلگرد-آلومینیوم

قیمت میلگرد و تسمه آلومینیوم

عوامل مختلفی می توانند بر روی قیمت میلگرد و تسمه آلومینیومی تاثی بگذارند که در ادامه به مهمترین آن ها اشاره شده است.

تامین مواد اولیه

قیمت فولاد و آلیاژهای مورد استفاده در تولید میلگرد و تسمه تأثیر مستقیم بر قیمت نهایی این محصولات دارد. تغییرات در قیمت مواد اولیه معمولاً به دلیل تغییرات در عرضه و تقاضا، هزینه‌های استخراج و تولید، و نیز نوسانات بازار جهانی و همچنین قیمت ذور ارز رخ می‌دهد.

هزینه تولید میلگرد و تسمه

هزینه های تولید نیز بر روی قیمت میلگرد و تسمه آلومینیومی تاثیر می گذارند این هزینه ها شامل قیمت برق، آب، حقوق کارگران، هزینه تعمیر و نگهداری وسایل و ابزار، هزینه انبار داری و … می باشد. افزایش یا کاهش این هزینه‌ها می‌تواند قیمت نهایی محصولات را تغییر دهد.

تقاضای بازار

میزان تقاضا برای میلگرد و تسمه در بازار داخلی و خارجی نقش مهمی در تعیین قیمت این محصولات دارد. افزایش تقاضا معمولاً منجر به افزایش قیمت و کاهش تقاضا منجر به کاهش قیمت می‌شود.

هزینه حمل و نقل

هزینه‌های حمل و نقل مواد اولیه به کارخانه‌ها و حمل محصولات به بازارهای مصرف نیز بر قیمت میلگرد و تسمه تأثیرگذار است. افزایش هزینه‌های حمل و نقل می‌تواند قیمت نهایی محصولات را افزایش دهد.

قیمت-میلگرد-و-تسمه-آلومینیوم

سیاست‌های دولتی

قوانین و مقررات دولتی، تعرفه‌های وارداتی و صادراتی، یارانه‌ها و سایر سیاست‌های اقتصادی و تجاری دولت‌ها می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت میلگرد و تسمه داشته باشد.

شرایط اقتصادی جهانی

وضعیت اقتصادی جهانی، از جمله بحران‌های مالی، رکود اقتصادی، و رونق اقتصادی نیز می‌تواند بر قیمت میلگرد و تسمه تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، رکود اقتصادی ممکن است منجر به کاهش تقاضا و در نتیجه کاهش قیمت‌ها شود.

کیفیت و مشخصات فنی

کیفیت و مشخصات فنی میلگرد و تسمه (مانند مقاومت، اندازه، و نوع آلیاژ) نیز می‌تواند بر قیمت آنها تأثیر بگذارد. محصولات با کیفیت بالاتر معمولاً قیمت بیشتری دارند.

برای اطلاع از قیمت بروز میلگرد و تسمه آلومینیومی به شرکت جهان آلومینیوم تولید کننده و تامین کننده انواع محصولات آلومینیومی در بازار تماس بگیرید.

چگونه می‌توانم از قیمت‌های به‌روز مطلع شوم؟

شما می توانید با تماس با شرکت جهان آلومینیوم تولید کننده و تامین کننده محصولات آلومینیوم تماس گرفته و از قیمت بروز انواع آلومینیوم صنعتی مطلع شوید.

آیا خرید عمده میلگرد و تسمه باعث کاهش قیمت می‌شود؟

بله، در بسیاری از موارد خرید عمده می‌تواند باعث کاهش قیمت واحد محصول شود. تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان مانند جهان آلومینیوم معمولاً تخفیف‌های ویژه‌ای برای خریدهای عمده ارائه می‌دهند.

آیا تغییرات نرخ ارز بر قیمت میلگرد و تسمه آلومینیوم تأثیر دارد؟

بله، تغییرات نرخ ارز می‌تواند به‌طور مستقیم بر قیمت میلگرد و تسمه آلومینیوم تأثیر بگذارد، زیرا بسیاری از مواد اولیه و محصولات نهایی وارداتی هستند و نرخ ارز بر هزینه‌های واردات و صادرات تأثیر دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاهده لیست قیمت‌ها

اطلاعات تماس شعبه بازار تهران

اطلاعات تماس شعبه غرب تهران