جهان آلومینیوم

تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم

قیمت روز ورق آلومینیوم

قیمت روز ورق آلومینیوم

فروش انواع ورق آلومینیوم (صاف ، سینوسی ، آج دار ، امباس ، رنگی و … ) قبول سفارش تولید در ضخامت و ابعاد و آلیاژ های مد نظر مشتری از خدمات جهان آلومینیوم می باشد چنانچه کالای مورد نظر خود (ضخامت ، ابعاد و…) را در لیست قیمت ذیل مشاهده نمی کنید حتما با ما تماس حاصل فرمایید.  به علت نوسانات قیمت در بازار قیمت ها حدودی می باشند. قیمت ها بر حسب ریال و اوزان بر حسب کیلوگرم می باشد. لطفا جهت اطلاع دقیق از اجرت رنگ، آنادايز و یا فرم دهی، با ما تماس بگيريد.02133948542

تاریخ آخرین بروز رسانی قیمت روز ورق آلومینیوم 13 تیر 1403

قیمت ورق اراکقیمت ورق پارسقیمت روز ورق ساده آلومینیومضخامت میلیمتر
۱۲۵۰*۲۵۰۰۱۰۰۰*۲۰۰۰۱۲۵۰*۲۵۰۰۱۰۰۰*۲۰۰۰۱۲۵۰*۲۵۰۰۱۰۰۰*۲۰۰۰
تماس بگیرید215.000تماس بگیرید210.000تماس بگیرید200.000۰.۴ – ۰.۳
220.000210.000210.000205.000202.000200.000۰.۵ – ۳
تماس بگیرید230.000220.000215.000215.000200.000۴ – ۵
تحت سفارشتحت سفارشتحت سفارشتحت سفارش——220.000۶ – ۵۰
225.000215.000——-——209.000205.000ورق آجدار
تماس بگیریدتماس بگیریدتماس بگیریدتماس بگیریدتماس بگیریدتماس بگیریدورق سینوسی ورق شادولاین -ورق ذوزنقه

قیمت روز ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم معمولاً به عنوان یک ماده سبک وزن و بادوام در ساخت ساختمان ها و سایر سازه ها استفاده می شود. آنها را می توان برای سقف، روکش، سایدینگ و سایر کاربردهای خارجی، و همچنین برای پارتیشن، کاشی سقف و سایر کاربردهای داخلی استفاده کرد. همچنین در طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی از جمله تولید لوازم خانگی، ماشین آلات و تجهیزات استفاده می شوند. ورق الومینیوم انواع مختلفی دارد و بر اساس نوع استفاده یکسان تولید نمی شوند.

ورق آلومینیوم پارس

ورق آلومینیوم پارس به دلیل استحکام و دوام می تواند کاربردهای زیادی داشته باشد و برای استفاده به‌عنوان صفحات آج یا ضربه‌ای در مکان‌های صنعتی یا وسایل نقلیه و همچنین در بدنه خودروها، بسته‌بندی مواد غذایی، سقف‌ها، ناودان‌ها و سایبان‌ها بکار می رود. ورق های آلومینیومی پارس دارای طیف وسیعی از ضخامت ها هستند و می توانند به روش های مختلف آندایز، صیقل داده یا تکمیل شوند. به عنوان تامین کننده ورق آلومینیوم ، می توانیم تضمین دهیم تا بهترین ورق آلومینیوم پارس در بازار را با بهترین قیمت عرضه می کنیم.

ورق های آلومینیومی به طور مشخص به گونه ای ساخته می شوند که بسیار نازک و سبک وزن هستند و در عین حال به اندازه کافی مستحکم هستند که در کنار سهولت ذاتی نصب و نگهداری، تطبیق پذیری فوق العاده ای را ارائه می دهند. همچنین دارای چندین ویژگی منحصر به فرد و مفید دیگر است که باعث می شود امروزه به طور گسترده در طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی، کشاورزی، خانگی و تولید/تولید به کار گرفته شود.

ورق آلومینیوم اراک

ورق آلومینیوم اراک دارای بسیاری از ویژگی های سودمند است. اولاً، سبک وزن است و وزن آن تقریباً یک سوم آهن و مس است و آن را به گزینه ای برای کاربری تبدیل می کند که وزن یک فاکتور حیاتی است. علاوه بر سبک بودن، این نوع آلومینیوم بسیار انعطاف پذیر است، بنابراین می توان آن را به راحتی شکل داد و به اشکال مختلف قالب گیری کرد و تحت شکل پذیری خاص قرار گرفت. علاوه بر این، رسانایی عالی را از خود نشان می دهد و خواص هدایت حرارتی و الکتریکی بالایی دارد و آن را در کاربردهای الکتریکی و حرارتی ارزشمند می کند. علاوه بر این، آلومینیوم مقاومت در برابر خوردگی را نشان می دهد و این ویژگی را می توان با استفاده از پوشش های ویژه بیشتر تقویت کرد و آن را به گزینه ای قوی برای سازه ها و محصولات در شرایط محیطی سخت تبدیل کرد. علاوه بر این، ورق آلومینیوم کاملاً قابل بازیافت است و قادر به پردازش و استفاده مجدد به طور نامحدود بدون به خطر انداختن هیچ یک از خواص اساسی آن است.

ورق-آلومینیوم-اراک

ورق آلومینیوم آلیاژی معمولی

پرکاربردترین نوع ورق آلومینیوم، نوع آلیاژی آن می باشد رایج، همه کاره است و در صنایع مختلف یافت می شود. این نوع ورق آلومینیومی مقرون به صرفه، سبک وزن و کار با آن آسان است و برای مصارف عمومی مانند ساخت فلز، پانل های ساختمانی و پشتی آشپزخانه انتخابی عالی است.

ورق آلومینیومی با مقاومت بالا

ورق آلومینیومی با استحکام بالا آلیاژی است که برای ارائه مقاومت عالی در برابر خوردگی و تنش مکانیکی طراحی شده است. این ورق ها به دلیل استحکام استثنایی در صنایع هواپیماسازی، خودروسازی و دریایی مورد استفاده قرار می گیرند. آنها همچنین می توانند دمای شدید و محیط های خشن را تحمل کنند.

 

ورق-آلومینیومی-با-مقاومت-بالا

 

انواع ورق آلومینیوم موجود در بازار

ورق های آلومینیومی در صنایع مختلف از ساخت و ساز گرفته تا بسته بندی کاربرد فراوانی دارند. آنها به دلیل سبکی و دوام خود شناخته شده اند و به یکی از محبوب ترین مواد موجود در بازار تبدیل می شوند. با این حال، همه ورق های آلومینیومی یکسان ساخته نمی شوند و هر نوع دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آنها را برای کاربردهای خاص مناسب می کند. 

ورق آلومینیوم 1100

ورق آلومینیوم 1100 به دلیل دوام استثنایی، چگالی سبک و خواص مقاوم در برابر خوردگی، یک ماده با کارایی بالا در دنیای ساخت و ساز است. به عنوان پرکاربردترین گرید آلومینیوم، طیف وسیعی از کاربردها از جمله تجهیزات پردازش مواد غذایی و شیمیایی، سیستم های تبرید، تجهیزات حمل و نقل و غیره را ارائه می دهد. انعطاف پذیری، سهولت ساخت و مقرون به صرفه بودن آن را به گزینه ای عالی برای پروژه های صنعتی و تجاری تبدیل کرده است. 

ورق آلومینیوم 3003

ورق آلومینیوم 3003 یک ماده همه کاره و محبوب است که در صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز، خودروسازی و تولید استفاده می شود. نسبت استحکام به وزن چشمگیر و مقاومت در برابر خوردگی آن را به یک انتخاب قابل اعتماد برای کاربردهای خارج از منزل تبدیل می کند. با شکل‌پذیری و جوش‌پذیری خوب، آلومینیوم 3003 به راحتی شکل‌دهی و دستکاری می‌شود تا متناسب با نیازهای پروژه باشد. هزینه کم و در دسترس بودن گسترده آن را به گزینه ای مقرون به صرفه و بدون افت کیفیت تبدیل می کند.

ورق آلومینیوم 6061

هنگام انتخاب یک ماده بادوام و قابل اعتماد برای کاربردهای مختلف صنعتی، همیشه می توانید با ورق های آلومینیومی درست پیش بروید. و در بین انواع ورق های آلومینیومی موجود در بازار، بی شک 6061 به چند دلیل یکی از محبوب ترین گزینه ها می باشد. این ورق همه کاره با نسبت استحکام به وزن بالا، جوش پذیری عالی و مقاومت در برابر خوردگی برای فرآیندهای مختلف تولید ایده آل است. اگر به دنبال ماده‌ای هستید که بتواند در محیط‌های سخت مقاومت کند و عملکرد طولانی‌مدت ارائه دهد، ورق آلومینیوم 6061 باید در لیست شما باشد.

 

ورق-آلومینیوم-6061

 

نتیجه گیری

ورق آلومینیومی ساده یا ورق پارس و اراک به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و انتخاب نوع مناسب ورق برای دستیابی به نتایج مطلوب در پروژه های شما ضروری است. چه به یک گزینه سبک وزن و مقرون به صرفه برای اهداف عمومی نیاز داشته باشید یا به یک ورق با استحکام بالا که برای محیط های سخت طراحی شده است، یک نوع ورق آلومینیومی مناسب برای نیازهای شما وجود دارد.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاهده لیست قیمت‌ها

اطلاعات تماس شعبه بازار تهران

اطلاعات تماس شعبه غرب تهران